• Jag har inte fått min köpbekräftelse via e-post, vad ska jag göra?

Vår kommunikation skickas automatiskt till den e-postadress som registrerades vid köptillfället. Om du inte fick den: 1. Sök efter "support@leksaksparadiset.se" i din e-postlåda 2. Kontrollera din skräppost- och kampanjruta 3. Om du fortfarande inte har hittat den, vänligen kontakta oss

  • Kan jag ändra min leveransadress?
Om du behöver ändra adressen eller något relaterat till din beställning, vänligen kontakta oss inom 24 timmar efter betalning, informera oss om nödvändiga ändringar så att vi kan hjälpa dig. 😀 Tänk på att vi inte kan garantera att ändringar kan göras efter denna period eller om din beställning redan har skickats. Skicka ett mail till support@leksaksparadiset.se med den nya adressen och låt oss veta att det är en akut förändring så hjälper vi dig.

Vad är leveranstiden? Vår leveranstid kommer att beräknas enligt din adress, innan vi slutför köpet. Det kommer att börja räknas efter orderhanteringstiden, som är 24 till 72 timmar. Denna tids kan ändras beroende på betalningssätt och eventuella behov av att bekräfta din leveransadress eller köpinformation.

  • Kan jag ångra mitt köp?

Vi börjar förbereda din beställning för leverans så snart som möjligt! Därför genomför vi inga avbokningar efter köp. Men som anges av ångerrätten kan du ångra ditt köp inom 14 dagar efter att du mottagit din beställning och returnera produkten till oss för full återbetalning (se våra returvillkor för detaljer).

  • Vilka är betalningsmetoderna?